zaterdag 31 januari 2015

Mijn blog 5 Jaar !!!...My blog 5 years !!!...







Waar blijft de tijd......How time flies....


Ik ben al 5 jaar aan het bloggen vandaag.....I am 5 years blogging today......


Feestje !!!...Party !!!...


Daar hoort wat lekkers bij....Since some goodies associated with.....





Ik ben blij met jullie vriendschap......... I am so happy to have you as my friend.....


Heel veel hebben we al gedeeld....hele leuke maar ook verdrietige dingen.....

Verry much we have already shared.......very nice but also sad things....


Ik hoop nog vele blogs te mogen maken....Hope to make many blogs more....



Deze foto geeft een beetje mijn gevoel aan op het moment....we gaan door moeilijke tijden....

This picture gives a bit of  my feelings at the moment.....we go to difficult times...



Hoop jullie warmte weer veel te mogen voelen de komende tijd... 
Hope to feel lots of your warmth again for the next time.....

 
Heel veel liefs....xxx Ria....Lots of love ...xxx...Ria

101 opmerkingen:

gilly zei

Happy 5th Bloggy Birthday! And I wish you many more happy years 😊 xx

Sylvia zei

Proficiat met je 5 jaar bloggen, Ria !
Wat gaat de tijd toch snel ...
hoop dat het ook snel weer beter gaat voor jullie, ik denk aan je ...
Knuffels,
Sylvia

Josephine zei

Van harte lieverd, alweer 5 jaar
wat vliegt de tijd toch snel.
Hoop nog lang van je posten te
mogen genieten meis ♥

Vind het zo naar voor je dat jullie
in een moeilijke tijd leven
op dit moment, hoop echt dat het
snel wat beter zal gaan, ga voor
jullie duimen hoor!!!

Wens e een heel fijn weekend,
en succes morgen hé.....

Liefssssss
Josephine

Castles Crowns and Cottages zei

BEAUTIFUL BEAUTIFUL RIA! How are you my wonderful friend? I was just thinking of you earlier today at work, and HERE YOU ARE! I often do this; I will be thinking of a blogger friend who I have not seen in a while, then VOILà! They are there.

My wonderful friend, I hope you are OK? The fire, you say depicts your life right now? I pray you are healthy and happy?

Congratulations for hitting the five year mark.Make it the best. I know I had the BEST seven years of my life while writing for my blog because I found YOU and many others who I will always regard as very close. We have shared our hearts with one another!

BIG HUGS and happiness to you! Anita

Red Rose Alley zei

Dear Ria,
I love that picture of the little boy with the dog, it's so cute. I hope your difficult time will disappear soon. Sending you warmth like a blanket of love. wow, five years......and I'm so glad we met here in blog land, Ria. You are very special to me.

love, ~Sheri

redpompom.blogspot.com zei

Cute post
Have a nice week end


http://redpompom.blogspot.com

Unknown zei

Een fijne vijfde verjaardag van jouw blog , Ria .
Heerlijk al zo lang bloggen en al die mensen te kennen , die ook jouw vrienden zijn .
Ook blij de jouwe een beetje te zijn .
Liefs
Christel

Marijke zei

Gefeliciteerd met je 5 jarig jubileum en dat er nog maar veel jaren bij mogen komen, lees en bekijk je blog met veel plezier!
Fijn weekend,
groetjes van Marijke

Draffin Bears zei

Happy five years dear Ria and so happy to have you as a blog friend. I love the sweet gift you sent me.
Enjoy your weekend
Sending hugs and greetings from NZ
Carolyn xo

Jade zei

HAPPY BLOG BIRTHDAY, dear Ria.........what a joy that share your world with us! Send you so much love and hugs and many kisses to Trevor and Iris! Have a wonderful weekend,

with love, Jade

Birgit zei

Guten morgen liebe Ria,
herzlichen Glückwunsch zum 5-jährigen Blog-Geburtstag.
Wie Du schreibst, die Zeit vergeht sooo schnell, immer schneller.
Deshalb ist es auch wichtig, Dinge zu tun die Spaß machen, auf jedenfall bewusster leben und dasein, auch für andere und nicht die Tage so dahinplätschern lassen.

Ganz ganz liebe Grüße
Birgit

Housebythewaterhole zei

Ria, proficiat met je blogverjaardag...is al best een hele termijn 5 jaar, ik hoop natuurlijk ook dat je nog
laaaaang blijft bloggen ... die taart ziet er overhéérlijk uit !
héél fijn weekend
geniet ervan
Liefs Kathy

Little Miss Titch zei

Happy Blogging Anniversary Ria,we look forward to many more,xx Rachel and Speedy

Anne zei

Congratulations Ria....you have a lovely blog:) Enjoy your weekend!
~Anne xx

Unknown zei

Hartelijk Gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan van je blog.
Hoop dat voor jullie ook de tijden weer beter gaan worden...
Fijn Weekend.

Groetjes,
Inge, my choice

Saskia zei

Gefeliciteerd met 5 jaar bloggen. We zullen maar zeggen in goede en slechten tijden. Hier wel een beetje hetzelfde, maar er komen bij jou en bij ons vast weer goede tijden.
Sterkte, groetjes Saskia

Le Style zei

Gefeliciteerd!
Hoop nog lang van je posten te genieten!

Wat vervelend dat jullie in een moeilijke tijd leven
op dit moment. Ik hoop dat het snel wat beter zal gaan.

Liefs!
Yet

ETT RÖTT MONOGRAM zei

Congratulations, you have a wonderful blog. I am happy to have you as my blog friend.
Varm hug/AM

Unknown zei

Van harte gefeliciteerd met je 5-jarig blogjubileum.
Ik wens jullie snel betere tijden toe.
Fijn weekend. Groetjes, Nancy

Unknown zei

Gefeliciteerd Ria met je 5 jarig bestaan van je blog!
Ja...de tijd vliegt.....hoe ouder je bent lijkt het net of de tijd sneller gaat:((
Ik hoop voor jullie dat er betere tijden aanbreken......

Groetjes Anita

Huize Kip Kakel zei

De blogwereld voelt inderdaad als een warme wereld in een kille samenleving!
Hoop dat je de moed en kracht mag krijgen om alle moeilijke dingen van het leven te dragen..
Lieve groet,

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

dag Ria, Hiep hoi en gefeliciteerd met het jubileum. En wij genieten al 5 jaar van je mooie berichten en foto,s. Heel veel succes vandaag met de laatste zaterdag van deze maand en de gastverkoper. En tot het volgende blogbericht. Kijk er naar uit. Goed weekend, groetjes uit Hemrik, Pauline

Elisabeth zei

Van harte gefeliciteerd met je blog jubileum Ria ,wat gaat de tijd snel he ! Ik hoop dat er snel weer betere tijden gaan komen ,sterkte !
Liefs Elisabeth

Huis in de Provence zei

Gefeliciteerd Ria!!
Hopelijk gaat het gauw wwer beter, sterkte!
Lieve gr. Mirjam

Claudia Leertouwer zei

Dank je wel meis dat ik al zolang van je mooie blog mag genieten. Gefeliciteerd ermee! En uiteraard zal ik nooit vergeten dat jij mijn eerste volger was!

Claudia Leertouwer zei

Dank je wel meis dat ik al zolang van je mooie blog mag genieten. Gefeliciteerd ermee! En uiteraard zal ik nooit vergeten dat jij mijn eerste volger was!

Claudia Leertouwer zei

Dank je wel meis dat ik al zolang van je mooie blog mag genieten. Gefeliciteerd ermee! En uiteraard zal ik nooit vergeten dat jij mijn eerste volger was!

Home and Lifestyle zei

Lieve Ria,

Van harte gefeliciteerd met het vijfjarig bestaan van je blog. Je bent een paar maanden na mij begonnen en volgens mij hebben we elkaar vanaf het begin van jouw blog gevolgd. Ik weet dat je liever posten leest dan maakt, je bent dan ook enorm trouw in je reacties. Ik denk dat ik maar weinig posten op mijn blog heb staan, waar jouw lieve woorden niet tussen staan. Bedankt daarvoor.

Ik wens jullie veel sterkte. Jullie situatie raakt uiteraard jullie beiden, het is dan hard werken om er weer boven op te komen. Hou hoop en probeer er op te vertrouwen dat het licht voor jullie ook weer een keer echt gaat schijnen.

Liefs, Ingrid

Home and Lifestyle zei

Lieve Ria,

Van harte gefeliciteerd met het vijfjarig bestaan van je blog. Je bent een paar maanden na mij begonnen en volgens mij hebben we elkaar vanaf het begin van jouw blog gevolgd. Ik weet dat je liever posten leest dan maakt, je bent dan ook enorm trouw in je reacties. Ik denk dat ik maar weinig posten op mijn blog heb staan, waar jouw lieve woorden niet tussen staan. Bedankt daarvoor.

Ik wens jullie veel sterkte. Jullie situatie raakt uiteraard jullie beiden, het is dan hard werken om er weer boven op te komen. Hou hoop en probeer er op te vertrouwen dat het licht voor jullie ook weer een keer echt gaat schijnen.

Liefs, Ingrid

Anoniem zei

Lieve Ria,
Hartelijk Gefeliciteerd met je 5-jarig blogjubileum!
Ik vind het knap. Ban nu voor het vierde jaar begonnen maar soms begint het te knagen hoe lang het nog zal lukken.
Ik weet jullie omstandigheden,denk er regelmatig aan. Ik hoop van harte dat er licht en Licht komt en is. Ik leef met jullie mee.
Hartelijke groet ook voor Hemmes!!

Liefs, Gerry

ivoorwit.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag. 't Blijft heerlijk lezen. Ga nog maar lang door.
Fijne dag, groetjes, Thea

Jane and Lance Hattatt zei

Hello Ria,

Gosh, five years of blogging is a real milestone.

Over that time, you have shared so many wonderful images. Some have been joyful and some sad, but, always, very, very beautiful.

In our darkest times we must always look for the flash of light. That will lead the way forward. We wish you many more happy years of blogging. We enjoy travelling with you!

La Table De Nana zei

Bravo:)
It is a lovely thing to blog:)

Onder de rieten kap zei

Van harte gefeliciteerd Ria met je 5-jarig blogjubileum, ik hoop dat je nog heel lang doorgaat met bloggen want ik volg je graag!
Veel liefs, Yvonne

Unknown zei

Gefeliciteerd met je 5 jarige blog Ria xxx

La Blomst-Living zei

Gefeliciteerd met je blog jubileum, Ria! Sterkte in de strijd en hou vast aan de lichtpuntjes, xxx Linda

Bonjade zei

Van harte met je jubileum! 5 jaar al weer.....super!
Moeilijke tijden dus......bah...
met manlief....?
Komt goed hoor maar heeft tijd nodig....maar ha....dat hebben we vaak niet.....maar weet dat ie erdoor komt.......
Zolang jij er maar voor hem bent......

Sterkte en liefs

Fijn weekend

Unknown zei

Gefeliciteerd met je 5 jarig blog jubileum!
Wat een tijd..en wat maak je prachtige posten!
Je laat ook nu weer zulke mooie foto's zien!
Ik wens jullie veel sterkte en steun toe als dat nodig is en hoop dat jullie gauw betere tijden tegemoet gaan!

Liefs Daniëlle

( thofhuisje.blogspot.nl )

Geli zei

Congratulation dear Ria!
I' m so happy to know your dreamy blog!
Happy weekend!!
With love,
Geli

Passione Helena zei

Van harte met het 5 jarig jubileum van jouw blog, lieve Ria! Ik weet nog dat we rond dezelfde tijd zijn begonnen en kom er nu dus ook achter dat ik mijn eigen blog verjaardag vergeten ben ;-) We gaan voor de 10 jaar toch?! Ik geniet altijd van je posten en lieve reacties, dankjewel daarvoor!

Liefs… en een heel fijn weekend! X

van alles wat in huis en tuin. zei

Van harte gefeliciteerd Ria1 Al 5 jaar!! Wat een lange tijd met zoveel mooie berichten van jou.
Ik hoop dat je door deze moeilijke tijd heen komt en nog lang post mag sturen!

groet Trijnie

HWIT BLOGG zei

Happy 5 years! Your blog is just great dear...
Have a happy weekend and take care!
Titti

lien zei

Proficiat met je jubileum. Op naar de volgende 5 jaar!

Anoniem zei

Dit is een echt lustrum, 5 jaar! Proficiat!! Ik hoop nog héél veel mooie posten van je te mogen lezen. Je voelt de genegenheid en warmte die je telkens in je posten legt. En volgens mij zie je dit terug aan de vele reacties die je altijd krijgt. Ik verheug me altijd op een lieve post van jou. En ik hoop dat we je niet alleen in goede tijden, maar zeker ook in mindere tijden een klein beetje steun en die virtuele schouder kunnen bieden. Al is het maar om even je mondhoekjes naar boven te zien krullen (in gedachten dan)...Dikke knuffel van mij...
Liefs, peetje

Marie-José zei

Proficiat Ria met je 5-jarig jubileum! WAUW dat is een hele tijd en verdient inderdaad wel een taartje!
Hoop nog lang mee te kunnen genieten van je posten en ben altijd blij met je lieve reacties!
Hopelijk komen er voor jou ook snel betere tijden...

Fijn weekend en lieve groet, MJ

Huize Vizzini zei

Hoi Ria, gefeliciteerd met het 5 jaar bloggen.
Ik weet niet wat er bij jullie aan de hand is, maar ik hoop dat alles weer gauw beter gaat straks.
Liefs Patricia.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Wat gaat het snel he .... altijd weer heerlijk je te lezen op de blog of Facebook ... hoop dat het snel weer wat beter gaat met jullie en de rust er weer in komt zodat jullie kunnen genieten van de mooie dingen om jullie heen ... vanuit Harlingen een dikke knuffel voor jullie beiden ..pas goed op jezelf xxx rosita

Esther zei

Wat een prachtig jubileum! Van harte.
Groetjes, Esther

lia zei

Gefeliciteerd met je jubileum.

Marjon zei


Lieve Ria...van harte met je 5e blogjubileum...en ik hoop dat je moeilijkheden opgelost kunnen worden....en dat je zich weer lekker kunt gaan voelen...heel veel sterkte en kracht...liefs Marjon

het moonhuis zei

Gefeliciteerd met je 5 jaar bloggen en fijn dat je er nog steeds veel plezier aan beleeft.
Hopelijk gaat de zon weer snel schijnen voor je. Take care!!

Liefs Monica

Marjonel M zei

Gefeliciteerd met je 5 jarige blog. Ik hoop dat er gouw betere tijden voor jullie aanbreekt.

Liefs, Marjonel

Thuis Thuis zei

Gefeliciteerd lieverd. Al vijf jaar.
Ik hoop dat er snel betere tijden komen voor jullie, dit duurt al zo lang.
Bij deze een virtuele knuffel. Tot gauw!
Liefs, Annette

Thuis Thuis zei

Gefeliciteerd lieverd. Al vijf jaar.
Ik hoop dat er snel betere tijden komen voor jullie, dit duurt al zo lang.
Bij deze een virtuele knuffel. Tot gauw!
Liefs, Annette

TexWisGirl zei

happy 5 yrs to you!

Unknown zei

Van harte gefeliciteerd Ria! 5 jaar alweer...
Ik hoop dat dit jaar n goed jaar voor jullie word!!!
Veel liefs,
Nicole

Ingrid zei

dikke proficiat hoor Ria,op naar de volgende vijf hé,altijd genieten hier.....veel liefs

Petra zei

Hey Ria,

Gefeliciteerd! Jij heb er meer van gebakken dan ik. We zijn ongeveer gelijk begonnen. Ik probeer bij de oude bekenden wel beetje te blijven lezen hoor.
Sterkte in moeilijke tijden en we zullen hopen op betere!

Xx Petra

Marian zei

Gefeliciteerd hoor...hopelijk gaat het snel beter , altijd zo'n 'trouwe' reageerder, altijd "liefs van jou"...en altijd mooie plaatjes om naar te kijken op je blog....jullie verdienen het dat 'de zon snel weer wat uitbundiger gaat schijnen"

Anneke zei

5 jaar bloggen, ja da n maak je met elkaar wel heel wat mee. Ondanks je moeilijkheden toch nog reageren op de blogs. Ik mail je morgen even. Een dikke knuffel van mij.
Liefs Anneke

What's in a day zei

Nog heel veel jaren hoor Ria...blijf lekker bloggen!
Jullie heel veel sterkte....het is je gegund dat de wolken snel verdwijnen.

Liefs, Eefie

francis zei

Van harte gefeliciteerd met 5 jaar bloggen !
Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog .
Ik hoop dat het goed gaat met je .
Februari brengt vast veel GOEDS

Bianca zei

De tijd vliegt echt voorbij.
Al weer 5 jaar........gefeliciteerd 🎉🎉🎉🎉
Liefs Bianca xx

La Maison zei

Gefeliciteerd met je 5 jarige blog. Het blijft leuk hè?

Sterkte met alles en liefs
Hermine

paola zei

Hi Ria! Congratulations for your 5 years of blogging!
You are right, not always we can share only beautiful things, but anyway we are here, together..
A big hug
paola

paola zei

Hi Ria! Congratulations for your 5 years of blogging!
You are right, not always we can share only beautiful things, but anyway we are here, together..
A big hug
paola

Tante Mali zei

Wow, Ria five years! That's alot!!! So many posts, so many pictures so much work!!! Congratulations and hopefully much more years!!!
All my best
Elisabeth

Jacqueline @ HOME zei

Congratulations on 5 years of blogging Ria …. it has been a pleasure reading your posts and becoming your blogging friend. Here's to many more years of blogging friendship. Much love. XXXX

Gewoon Greet zei

Gefeliciteerd met het vijfjarig jubileum van jou blog Ria! Hopelijk komen er snel weer betere tijden voor jullie! liefs

Unknown zei

Congrats on an amazing 5 years my friend. I DO love my stop here on you blog. Hope you have a happy week..

Hugs~

Fågel Blå zei

ConGrAtIolations!!!!!!
Lovely Ria!
So funny!!!
Lovely week to you
Hugs Kathrine

Room Seventeen zei

Gefeliciteerd Ria!
Ik hoop dat de moeilijke tijd snel voorbij zal zijn voor jullie.

Annie Cholewa zei

A very Happy Bloggy Birthday to you Ria x

Marcela Gmd zei

Happy 5 years!!!!
Besos, desde España, Marcela♥

john zei

Happy blog birthday Ria ! I hope things get better for you very soon ! sending lots of love and hugs...Gail x

Teresa zei

Five years seem so little time and yet a long one as one lives besides blogging... and like you say so many things, so many experiences, so many people in your life.
I'm happy to be part of that wonderful time with a lovely soul and an attentive friend.
Here's to 5 more. And Happier. And with more cake ahahahah
Congratulations, Ria!

♥ Łucja-Maria ♥ zei

Dear Ria.
Congratulations to celebrate five years of your blog.
Kisses and greetings.
Lucia

Heloisa de Mesquita Inoue zei

Parabéns para nós que temos a graça de ver este blog tão lindo! Obrigada por existir! Parabéns a você também, por ter tanto bom gosto! Beijos!

renae zei

Oh Ria, Ria, Ria!!! Yup, it is so nice to see your post and to be back and feel so welcomed. (i should go away more often, lol, definitely kidding on that)

(hug)

So nice to see these awesome photos on your post. ♥

Unknown zei

Een beeeeeetje laat maar bij deze alsnog van harte met het behalen van je 5 jarige blog jubileum!! :)

Liefs Marieke
WONEN a la Mar

Indruk zei

Van harte gefeliciteerd met je 5 jarig blogbestaan. Dat je nog maar veel jaren mag bloggen met veel plezier. Pascale X

Pierelantijntjes zei

hey Ria, wat goed zeg, al 5 jaar bloggen!!! Dat je nog maat lang door mag gaan daarmee, en dat jullie ook goed door de moeilijke tijd heen mogen komen!
liefs Ester

Creations by Marie Antoinette and Edie Marie zei

Happy Blogaversary Ria! It's so wonderful to share each other lives in blogland. Thank you for all the inspiration you give us!

Love & Blessings, Edie Marie and Marie Antoinette

Joke zei

5 jaar bloggen dat is al heel lang en ik hoop dat ik nog lang van je posten mag genieten.

Groetjes Joke.

renae zei

hi Ria! How are you doing? Super fine I hope. Wow! 5 years. That is super great. Thank you for your uplifting art and expressions to each of us ~ ♥, Renae

Things and Thoughts zei

Happy belated wishes on your blog anniversary Ria! Five years is really so much time and since I discovered you, I shared loveliness and beauty with you.
May you continue inspiring us...
Olympia

Anoniem zei

Van harte proficiat met je 5 jaar bloggen. ik ben nieuw, dus ik ga eerst eens terug lezen over jou en jullie. Groetjes Wilma

amy zei

5jr bloggen ? gefeliciteerd hoor ,
moeilijke tijden bij jullie?
ik heb zoveel gemist in blogland ,ik ga es even terug lezen
Wens je alle sterkte en liefs toe
Lieve Groet Amy

Miriam de Vries zei

Gefeliciteerd met je blogjubileum. 5 jaar bloggen... waar blijft de tijd. Ik wens je al het goed toe de komende tijd.

Lieve groet,
Miriam
't Bezige Bijtje

Magia da Inês zei


Parabéns pelos 5 anos de blog.
Muita saúde e felicidade para você também!

Bom domingo! Bom semana, amiga!
Beijinhos.
⋰˚هჱ

ETT RÖTT MONOGRAM zei

Happy sunday dear
Hugs/AM

Cristina Deboni zei

Buona domenica Ria! Cri : )

Coccinelle Creative zei

Mooie uw blog en ook zeer mooie foto's en foto's, van harte gefeliciteerd !!
Als je zou moeten komen en kijk naar mijn blog en website gewijd aan creativiteit en ambachtelijke creaties ..
www.Coccinellecreative.blogspot.com
www.Coccinellecreative.com
www.Creativaincucina.blogspot.com

Angelsdoor * Penny zei

My dear Ria,
How in the world did I miss this post? It has been such a pleasurable 5 years..
Thank you so much for your visit.
I know you are still having such a difficult time without your mom.. But like you said on my blog, they are in our hearts.. Bless your dear heart.
Love,
Penny

renae zei

morning sweet Ria! You have a great week, too! ♥

Marcela Gmd zei

Have a good week!!!!:)))
Besos, Marcela♥

Blondie's Journal zei

Congratulations on your 5 year blogging anniversary, dear friend! I wish you many many, more. I am so happy that we met,Ria, I truly enjoy your visits to my blog.

I am sending many prayers to you as you go through any difficult times, now and in the future.

Jane xx

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Ria..♥
Van Harte♥ Gefeliciteerd♥ met je 5 jarige blog♥ hiep hiep hoeraaa ♥♥♥♥♥..;))!!!!
Het is ook genieten♥ en huilen in goede en slechte tijden en door emoties van je prachtige♥ foto's op je posten♥..;)
Lieverd een fijn carnaval weekend♥ heel veel liefs♥ Gaby en knuffel xxx

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Vergeet ik je ook nog te bedanken♥.. voor je♥ trouwe reacties♥ al die tijd dikke knuffel♥ ..X;))

Red Rose Alley zei

Happy Valentine's Day, Ria! You are one of my favorite ladies in blog land.

love to you,
~Sheri

Roses, Lace and Brocante zei

CONGRATULATIONS - dear Ria!
Well done - it's one big committment.
My 5 years is in April - I can't believe it's that long!

Yes life is made up of many magical fun and happy moments and of those sad ones too.

Your images are always thought provoking - thank you dear Ria.
Here's to the next 5 years blogging together!

Love
Shane xox