woensdag 10 september 2014

Ze zijn er weer dadeltakken !!..They are here date branches !!...



Ja  ja ze zijn er weer....en wat zijn ze mooi !!.....

Yes yes they arrived again....and what a beauty's !!


Je kunt ze in onze webwinkel bestellen.....we verzenden wereldwijd !

You can order them in our webshop ......we ship worldwide !










Ze kosten € 10.....The price is € 10 !!


Ook hebben we hele grote  !!...deze staan ook in de webwinkel....

We have also very huge  branches !!..these are also in our webshop...



Oja zaterdag 4 oktober zijn jullie extra welkom in onze winkel.....dan is het je bent zo welkom herfst zaterdag !!...we gaan allemaal leuke dingen doen !!!...oa workshop herfsttaart maken !!...geef je op in de winkel !!.....


O yes saterday 4 okt you are more than welcome in our shop.....that is you are so welcome autumn saterday !!!...come and enjoy that day.....we will include making an autumn pie !!....


Fijne dag allemaal.....xxx !..Have a nice day....xxx !

60 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ja...dadeltakken zijn zo mooi! Van mij mogen ze best wat langer groen blijven, ze verkleuren altijd zo snel. Maar ze gaan wel erg lang mee, hier liggen er een aantal van eerdere jaren en ze blijven mooi.

Ik wens je een fijne dag, Ria. Liefs, Ingrid

Jacqueline @ HOME zei

They are beautiful Ria and, a sure sign that Autumn is here. We are enjoying a beautiful Indian Summer here in the UK but, there is definitely a chill in the air in the morning and evening and the leaves are begining to turn.
….. and, I just wish that I could visit your shop !! XXXX

Castles Crowns and Cottages zei

RIA! THese are my favorites! Here, I can find them spray painted GOLD and I use them for Christmas!

I am wishing you a happy day dear, dear Ria. You are just a great friend. LOVE!!! Anita

La Blomst-Living zei

Liefhebbers genoeg denk ik! Altijd een mooie decoratie!
Ik heb nog steeds plezier van een gedroogd exemplaar.
Liefs en een mooie dag, Linda

linda zei

Wow wat een mooie dadeltakken, vooral die grote.
Succes met jullie herfstdag 4okt dan sta ik zelf op een markt in nijkerk dus ik hoop op een mooie zonnige dag.
Groetjes Linda

Huize Vizzini zei

Wat zijn ze weer mooi die dadeltakken. Leuk dat je z'n herfstdag organiseerd....
Liefs Patricia.

Anoniem zei

Voor mijn gevoel nog vroeg, maar ik zie hier en daar de dadeltakken al weer.
Die van mij worden altijd helemaal ingedroogd grijs terwijl ik ook wel bij sommigen op hun blog mooie paarse volle bessen zie. Weet jij hoe dat kan?
Eigenlijk zijn ze groen het mooist!

Liefs, Gerry

Martina zei

Nice - love this purple/green combintion - great for fall! have a sweet midweek!

Passione Helena zei

De dadeltak blijft een mooie decoratiestuk voor in huis. Zag net dat de grote variant 3 kilo weegt, jee dat moet een enorme tak zijn!
Jammer dat ik zover uit de buurt woon, anders had ik graag een herfsttaart met je willen maken! Maar er zullen vast "bekende" dames op af komen, leuk!

Wens je nog een hele fijne dag!

Liefs, Helena

Sylvia zei

De dadeltakken zien er prachtig uit, Ria !
Een herfsttaart maken ... klinkt interessant !
Groetjes,
Sylvia

Hann¥ zei

Wat zijn ze mooi de takken Ria.
Echt een item voor de herfst :-)
Leuk 4 oktober.....veel plezier die dag.
Liefs,Hanny

Red Rose Alley zei

These are so lovely to decorate with, Ria. Oh I wish I could browse inside your shop. And you're making Autumn pie, sounds delicious! Happy Autumn to you, my dear.

love,
~Sheri

eigen thuis zei

Prachtig zijn ze, vooral die grote bos wauw. Ik vind ze zo groen ook erg mooi.
Liefs Gonda

Anne zei

They are gorgeous Ria...I love Autumn:)
~Anne xx

Learning Traditional Skills zei

4 oktober hé? Ik moet misschien stiekem toch maar eens.... ;o)

van alles wat in huis en tuin. zei

Ze zijn weer prachtig! Ik was vandaag in een bloemenzaak en daar waren ze meer dan 15 euro! Dat vond ik toch een beetje te duur!
jammer dat ze meestal niet zo lang groen blijven hè: daar is zeker niets aan te doen?

groet Trijnie

Housebythewaterhole zei

Amai Ria wat zijn die grote héél mooi...:-):-):-)
liefs Kathy xx

Joke zei

Wat zijn ze toch leuk hè de dadel takken en en je hebt er heel lang plezier van.
Eigenlijk mogen ze van mij ook wel een poosje langer groen blijven vind ik ook leuk.

Groetjes Joke.

decorayadora zei

me encantan las ramans amiga que tenga un optimo viernes
besos

Gloria zei

Beautiful way to usher in Autumn! :) Lovely day to you! xo

Helen zei

Beautiful decoration.

het moonhuis zei

Leuk Ria, ik zal kijken of ik kan komen 4 okt. maar dat ligt aan de wedstrijden van de kinderen. Ik hoop dat het lukt!!

Liefs Monica

Room Seventeen zei

Mooi Ria, misschien ga ik er weer eentje bestellen:-))

Tante Mali zei

Beautiful! Just beautiful!
All my best to you
Elisabeth

Unknown zei

Je kunt er zoveel mee, ze staan overal mooi!
Ik heb ook verschillende dadeltakken liggen van licht tot donker gekleurd. Verkleurd van de zon zijn ze zelfs ook nog mooi.

Groetjes Anita

Unknown zei

Heb er zelf ook weer wat in huis gehaald, heerlijk decoratie spul en ook mooi om te zien hoe ze indrogen. Zo groen hebben ze toch ook wel wat!

Liefs Marieke

ETT RÖTT MONOGRAM zei

They are lovely, looks so real.
Happy day my friend
Hugs/AM

Claudia Leertouwer zei

Heb er echt zin in om naar de winkel te komen en je in het echt te ontmoeten Ria!

Fågel Blå zei

Ohhh so nice!
Love them!
Whish you a nice weekend
Hugs Kathrine

♥ Łucja-Maria ♥ zei

RIA!
Beautiful. Very beautiful.
Greetings from Polish.

Unknown zei

They would look so lovely in a vase Ria, happy weekend for you! Sharon x

Huize Kip Kakel zei

Ze zijn prachtig, ik heb mijn 'oude'van verleden jaar weer opgezocht..prachtig gedroogd..
Fijne septembermaand,inluiden van de herfst!

Mirjam zei

Hoi Ria,
Ze zijn prachtig Ria, deze mooie dadeltakken. Ik ga er gelijk eentje bij je bestellen. Vorig jaar was ik te laat, maar dat zal me nu niet weer gebeuren...
Ik wens je alvast een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

HWIT BLOGG zei

Oh they are lovely! Really lovely!
Love,
Titti

Inpakken en Uitdelen zei

Hoi Ria,

Sinds een jaar heb ik ook van die takken liggen, en hoe ouder ze worden hoe mooier ze ook worden.

Ze zijn gewoon prachtig..

Groetjes Pieternel

Elsina zei

Prachtig hoor en laat de herfst maar komen na een lange hete zomer! hugs, Elsina

Magia da Inês zei

·..✿✿。°
Bom outono!
Ótimo sábado!!!

Bom fim de semana!
Beijinhos.·..✿彡
°。✿⊱。。

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Prachtige takken heb je weer, heb ze ook nog steeds liggen hier en zijn nog steeds super... wens jullie een fijne weekend geniet lekker van het mooie weer saampies xxxx

Unknown zei

Ze zijn prachtig! En mooi gedecoreerd zo! Leuk die 4 oktober...woonde ik maar dichterbij dan kwam ik vaak bij je langs in de winkel! Liefs, Jacqueline

Draffin Bears zei

Hi Ria,

They are really pretty - wish I could come and visit your shop.
Happy Sunday
hugs
Carolyn

Angelsdoor * Penny zei

How very lovely, dear Ria..
Thank you for your sweet note and visit.
fondly,
Penny

Unknown zei

They are very nice Ria.

Anita zei

Leuk ze zijn er weer, de dadeltakken !!!!
Ik heb ze nog van vorig jaar en zijn nog hartstikke mooi.
Een beetje erg ver voor een herfsttaart maar het klinkt wel héél gezellig :-)
Ik hoop nog altijd een keer een kijkje te komen nemen.
Trusten voor straks! Groetjezz lfs mij XX

flowersandhome zei

Hey Ria, was helemaal verwonderd dat je mijn foto's graag zou gebruiken op je Bonhof fb pagina. Wel fijn dat je het even vraagt. Het mag uiteraard, ik ben vereerd dat je ze graag zou gebruiken.
Lieve groet,
Marian

Vintage Home zei

Such bounty the fall brings! Love the texture!
Again thank you for being to faithful and dropping by my blog!
Your comments are always delightful!

koralee zei

Hi my friend...I am waiting for our fall weather to come...I love the crisp air. It has been so hot here. I love your pretty berries. Hope you are very well. xo

Hos Jorunn zei

The berries looks so decorative and beautiful! Love your shop, Ria!

Have a great week!

Love
Jorunn

Marcela Gmd zei

Very pretty!!!
Have a good week!!!:)))

Besos, desde España, Marcela♥

Pierelantijntjes zei

Hoi Ria,
Ja dadeltakken zijn geweldig leuk! Ik kreeg ze vorige week van een vriendin, nog voor mijn verjaardag. Ik had ze nog nooit gehad maar ik vind t supergezellig staan. Wat leuk dat je die spulletjes van de giveaway nog hebt. Het zijn idd dezelfde servetten. Ik heb een tijd geleden nog wat pakjes kunnen bemachtigen.
Veel plezier een zaterdag!
liefs Ester

Anna zei

Ria .... How wonderful are really awesome !!!
A warm hug, good day
Anna

TexWisGirl zei

pretty!

Castles Crowns and Cottages zei

R I A!!

Hallo mijn vriendin!!!

I was so excited to see your comment today off my tablet, but I was in a hurry at school! I am home now and enjoying such a sweet comment from you!

I hope your September is sweet and beautiful! You should see the colors of the trees here...orange, yellow, RED!

Big hugs to you my dear friend! Anita

john zei

beautiful branches ! have a lovely weekend hope it is good weather for you like we have in the UK ...Gail x

Anneke zei

Ja de dadeltakken zijn prachtig. Vorig jaar heb ik ze bij jullie gekocht. En ze zijn zo mooi ingedroogd dus helaas heb ik ze niet nodig. Mij vriendin komt wel naar jullie toe om ze te kopen.
Een fijne zondag liefs Anneke

Angelsdoor * Penny zei

Dearest Ria,
THANK YOU so much for visiting and your sweet words.
Sending you a warm hug!

♥ Łucja-Maria ♥ zei

Hello Dear RIA!
Once again in August admire this beautiful plant.
Kisses and greetings from Polish.
Lucia

Marcela Gmd zei

Have a nice day, Ria!!!:)))

Unknown zei

Ria, these are beautiful! I love how they are so perfect for the transition into fall!

xo Mary Jo

Mapi zei

Lieverd ik zou graag willen komen, maar zaterdag 4 oktober moet ik aanwezig zijn in het appartement van mijn moeder vanwege open huis !
Spannend !

Liefs en fijn dat je weer even bij mij langs kwam ....

x
Mapi

ETT RÖTT MONOGRAM zei

Happy weekend dear
Hugs/AM