vrijdag 14 maart 2014

Thee tijd...Tea time...



Wat een heerlijke dag vandaag...What a wonderful day today....



We zetten lekker een kopje thee en gaan even bijkletsen......

We put a nice cup of tea and a chat going......





 Nog wat leuks te vertellen ??...Some fun to tell ??...


Neem een lekker snoepje.......Take a tasty candy......

Wat een heerlijk moment op een mooie dag .....

What a wonderful time on a beautiful day.......



Ik heb nog een bloemetje voor je voor thuis.....het was zo gezellig liefs Ria...x !

I have some flowers for your home...it was so cosy love Ria...x !

67 opmerkingen:

Castles Crowns and Cottages zei

You my friend, are one of the most gentle and sweetest people. I am here, sitting with my cup ready to have some tea with you. And to talk of happy things? YES! ALWAYS! And I'll take a flower and smell its perfume because it's from you. BIG HUGS TO MY FRIEND RIA!

Home and Lifestyle zei

Mmm...daar naak je mij wel blij mee hoor, met een kop thee en iets lekkers. En ook nog een lief boeketje :-). Dankjewel!

Ik wens je een heel fijn weekend! Liefs, Ingrid

Tanja zei

Dag Ria,

Heb je mijn blogpost al gelezen over het gebruik van foto's van Pinterest.
Ik denk dat het wel belangrijk is voor je om te weten.

Ik geef je hier direct even de link naar het stukje over dit onderwerp mrstloves.blogspot.nl

Fijn weekend Ria,
Liefs
Tanja

La Blomst-Living zei

Nou, dit ziet er allemaal heerlijk en gezellig uit! Genietmomentjes!
Fijn weekend Ria,
Liefs, Linda

Catherine zei

Tea, treats, flowers and talking sounds like a lovely way to spend the day!
Happy weekend Ria!
xo Catherine

Sylvia zei

Thee, iets lekkers en prachtige bloemen ... dat is echt genieten !
Fijn weekend, Ria !
Sylvia

Juliëtte zei

Lieve Ria,

Heerlijk zo'n digitaal kopje thee met lekkers!! Wat zullen we veel te kletsen hebben!
En je bloemetje staat al bij mij op een mooi plekje!
Dank je wel lieverd en ik wens je een heel fijn weekend!

Veel liefs, Juliëtte

Juliëtte zei

Lieve Ria,

Heerlijk zo'n digitaal kopje thee met lekkers!! Wat zullen we veel te kletsen hebben!
En je bloemetje staat al bij mij op een mooi plekje!
Dank je wel lieverd en ik wens je een heel fijn weekend!

Veel liefs, Juliëtte

Mirjam zei

Hoi Ria,
Je hebt het wel weer heeeeeeel erg gezellig gemaakt zo...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Bizzy @ home zei

Fijn weekend,
Lieve groet, Renny

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Dat was zeker gezellig, ik heb ervan genoten, moeten we meer doen hahaha...

Heel fijn weekend en lieve groet,

Loes

♥Sanne zei

Dag lieve Ria, bedankt voor de thee... ik ben vanochtend naar de kringloop geweest en weer mooie dingen gevonden. Geniet van de zon en de natuur.

liefs sanne

Marian zei

Mooi!!! en lekker!!! dank je

Huize Kip Kakel zei

Nou..hier kan ik me wel in vinden♥
en die kleur: Perfect!
Fijn weekend!

Unknown zei

wat gezellig en lekker met dit weer.
het is zalig en zonnig weer
groetjes sannie

Hann¥ zei

Hmmm het kopje thee neem ik aan van je maar het lekkers laat ik nog even staan ;-)
ben nu 18 kilo kwijt maar heb er nog 2 te gaan...alleen die willen niet zo hihi....
Fijn weekend Ria
Liefs, Hanny

Anoniem zei

Ha Ria,
Wat lekker. Een kopje thee met wat lekkers, en nog een bosje bloemen toe, vind ik heel lief hoor! Dank je wel!
Wat was het genieten he, deze afgelopen week.

Liefs, Gerry

lien zei

Ranonkels, ik heb ze ook in huis gehaald. Fijn he! Geniet van het weekend!

Dieneke zei

Lieve Ria,

Lekkere thee, maar vooral dat lekkers sla ik niet af!! mmmmm
Echt genieten nu hè van alle zon de afgelopen dagen!

Lieve groetjes vanuit Lelystad,
Dieneke

toves sammensurium zei

Hi Sweetie :)))

Thanks for bringing me a cup of sunshine,wonderful colors and flowers on a rainy day!Perfect!!!
And next week you can send me even more goodies,will order the book ;)))

Have a nice weekend - is it spring with you now???Here it´s said to come snow....we´ll see ;)
Tovehugs :)

Unknown zei

Dat klinkt heel aantrekkelijk! Als je dichterbij zou wonen kwam ik even een echt bakje doen en een weekendboeketje halen. Lfs en fijn weekend! X

Unknown zei

Sounds perfect to me my friend.

Hugs~

Julie Marie zei

What a beautiful post!... loved the tea and treats... and flowers... wishing you a blissful weekend dear friend, xoxo Julie Marie

Unknown zei

Fijn Weekend Ria....geniet ervan
Groetjes,
Inge, my choice

All Seasons zei

Wat een gezelligheid. Ik ben een echt theeleut, maar dan wel van kruiden theeën, geen black tea. En dan nog iets lekkers erbij..
Ik wens je een heel mooi weekend, Ria

Liefs,
Patricia

Unknown zei

Die nougat ziet er echt uit om te smullen en wat een schattige thee 'bekertjes'! :)

Fijn weekend alvast.

Liefs Marieke

♥ Łucja-Maria ♥ zei

Hello Ria!
I wish you a nice weekend.
Greetings.

Shirley zei

I am reading this drinking a cup of green tea, very appropriate, ha ha. Have a great weekend and enjoy the warmer weather.
love Shirley
xx

Betty Manousos zei

dear ria, what a beautiful post!
looks like you're having a lovely day.
love your flowers!

love and hugs~

Betty Manousos zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
What's in a day zei

Het klinkt als een heerlijk bezoekje aan vrienden...genietmomentjes Ria...'Kom maar op met je thee.

Lieve groetjes, Eefie

Patricia zei

Ik vond het ook gezellig!
Fijn weekend!!!

eigen thuis zei

Mmm, heerlijk,thee met wat lekkers...
Fijn weekend.

Red Rose Alley zei

Oh, how I love tea time, Ria. It would be so nice to have a cup of tea with you and chat. That candy looks very interesting and delicious.

Have a happy day, and think of me when you have a cup of tea. :~)

love,
~Sheri

Nicole Claudia zei

Hmm...daar naak je mij wel blij mee hoor, met een kop thee en iets lekkers. En ook nog een lief boeketje. Dankjewel :D :D !

Ik wens je een heel fijn weekend! Liefs xxx-jes, Collie

Anoniem zei

Hmmm, die nougat....
Het was weer gezellig keuvelen bij je. Je laat me weer met een heerlijk gevoel achter. Helemaal klaar voor het weekend!
Liefs, Peetje

Jolanda zei

Dol op thee en wat lekkers:) Fijn weekend!

Magia da Inês zei

✿⊱°•
Que post mais charmoso!!!
°º。♪♫Bom fim de semana!°。♪♬
Beijinhos✿♫° ·.
Brasil⊱°•

~Lavender Dreamer~ zei

The bouquet of flowers would look lovely on my table! Happy weekend my friend! Sweet hugs, Diane

Draffin Bears zei

Hi Ria,

Would so enjoy been able to sit and sip tea with you dear friend.
Happy weekend
hugs
Carolyn

Housebythewaterhole zei

héél uitnodigend hoor die plaatjes….
alleen….tis zover hé….jammer….
eventjes na apen hier thuis…
fijn weekend Ria
liefs kathy

Ús hûs ús thús zei

Mmm zo wil ik altijd wel theedrinken! Met wat lekkers erbij en een gezellig praatje!
Fijn weekend. Groetjes van Aleta

ETT RÖTT MONOGRAM zei

I like your pink candy, so nice tea time.
Hugs
AnnaMaria

Marjon zei


Heerlijk kopje thee met iets lekkers....een leuk gesprek en een beetje zon...wat wil een mens nog meer....fijn weekend...liefs Marjon

Anne zei

Lovely post Ria....enjoy the weekend:)
~Anne xx

Thuis bij Tjits zei

Dit zijn allemaal ingrediënten die mij ook erg blij maken, dankjewel!!

Heel fijn weekend Ria,
liefs Tjits

MODERN COUNTRY zei

Hi Ria, I am back in blogland! Hope you are well! It sure is time to enjoy the days more, as spring are here I feel utterly happy. Wish you a lovely evening and enjoy tomorrow. Hope the weather is nice, so you can sit outside sipping your coffee ;)

~ Aina ~

Lily zei

Have a nice weekend dear Ria ♥

Hugs & Love ✿
Lily

Josephine zei

Hmmmm heerlijk Ria, dit soort
momenten maken van een dag een FEEST!!!
Heb al stiekem wat snoepjes gepikt,
ik ben een zoetbekje dus dat gaat
er wel in, haha.

Dag lieverd,

Liefsssssssssss
Josephine

Valentina zei

Lucky you! Have a great Sunday!

Unknown zei

ziet er erg leuk uit!
groetjes http://www.we-heart-fashion.com

Geli zei

Dear Ria!
You are really enjoying life!!!!
I wish you a happy next week!
With love,
Geli

Madelief zei

Lieve Ria,

Het klinkt gezellig! Vandaag buiten geweest? Wat een heerlijke dag was het he?!

Fijne week!

Madelief x

Marcela Gmd zei

Nice post!!!
Have a good week!!!!:)))

Besos, desde España, Marcela♥

renae zei

YUM those pink candies are divine for sure! Thanks for your love and prayers, sweet Ria.

Bij Guusje Thuis zei

Ik kom - met vertraging - nog even een kop thee halen, gezellig :)

Heloisa de Mesquita Inoue zei

Simplesmente, lindo! Uma boa semana, beijos!

Catherine zei

Hi Ria!
Can I have tea with you? Happy week, hugs Catherine

Judith zei

Wat een zoete post hihi... gezellig!

Fijne week X

Castles Crowns and Cottages zei

i am back for my second cup of tea and fifth cookie! teeeheeeee

Oh my friend, mijn vriendin, how I would love to sit with all of my Dutch blogging sisters for a cup of tea one day.

Thank you for coming by to visit. TO see you is always a precious thing!

Marikki zei

Yes, Let`s talk about happy things!:)
I love this post, so sweet photos!!:))

Kiss...♥

Annie Cholewa zei

Those ranunculus are so pretty ... one of may favourite flowers.

Hanna zei

fina bilder
Ha en fin kväll
Hanna

Beauty Follower zei

Lovely photos... love tea too!

http://beautyfollower.blogspot.gr/

Magia da Inês zei

✿✿º°。


Bom restinho de semana!

¸.•°♪✿✿º°。♪

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

You Make me Happy♥..;)))
Echt een leuke♥ mmmmm..♥post♥
Fijn Lente♥ weekend Liefs Gaby..x♥x

Buttercup zei

Thank you. I'd love a treat and your visit is always a treat for me. Sending spring hugs to you!