zondag 4 november 2012

Eindelijk......Finally....


Een nieuwe banner......A new banner.....

 

En de uitslag van mijn give away...And the winner of my give away......




Wie wint het book van Nina....Who is the winner from  the  Nina book.......

Dat ben jij lieve Bianca     .......That's you my dearest Bianca.....

Ik weet dat dit voor jou een hele moeilijke tijd is....en ik hoop dat dit boek je een beetje een goed gevoel gaat geven lieverd !!... 

I know this is a difficult time for you...and i hope that this book will become a pretty good feeling going to give sweetheart !!.....

Waar was ik nu zo druk mee....Where was i so busy.....

Met de webwinkel....daar staan weer hele leuke nieuwe dingen in......

With our webshop  ... we have lots of new things in store.....

Kijk even mee....Take a look....








Brocante....Flea.....





Zo leuk allemaal en meer......So nice all and more......



Het  kerst JDL Magazine is al te reserveren...The christmas JDL Magazine is their in pre order....!!!!


En we hebben een nieuw merk.....Appletree.....kijk even mee....

And we have a new brand.... Appletree.....look....



Ook is de hele maand November het Franciska boek zonder verzendkosten te bestellen !!! .....klanten buiten Nederland krijgen € 3 ....korting op de verzendkosten !!!

Also throughout the month of November the Franciska book without shipping  to order !!!...customers outside the Netherlands ...get € 3..shipping discount world wide !!!

 


Dus wij zitten niet stil.....So we are not standing still.......

Neem even een kijkje in onze webwinkel....So take a look in our webshop

Hele fijne week allemaal !!...liefs Ria...xxx

Have a nice week !!...love Ria...xxx..


79 opmerkingen:

Mirjam zei

Hallo Ria,
Felicitaties voor Bianca, zij zal er heel blij mee zijn, het moet een pracht boek zijn...
Je banner is prachtig Ria, helemaal in jouw eigen stijl...
Ik wens je alvast een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

ETT RÖTT MONOGRAM zei

Lovely banner and congratulations to Bianca.
Wish you dear Ria a nice sunday
Hugs
AnnaMaria

Blomkje en Wenje zei

Prachtige spullen! Ik ga even snuffelen in je webwinkel. Je banner vind ik ook erg mooi en natuurlijk feliciteer ik Bianca met dit prachtige boek!

Fijne zondag

Groetjes, Pietrik

Stella zei

Bianca van harte met je moooooie prijs , hoop dat het een opkikkertje voor je is !!
Ria, wat een leuke spullen heb je binnen gekregen voor de wbwinkel ;)
Lieve groet,Stella

lavendel mio zei

Hey Ria
So beautiful banner!
Congratulations to the lucky winner of the book, lucky her :)
So much beauty you have in your shop.
Wish you a lovely Sunday!
Big hug, Hanne

Castles Crowns and Cottages zei

GOEDE MORGEN RIA! I am so happy for Bianca, because I am LOVING my Nina book so much, and I know she will love her copy! AND YOUR NEW BANNER IS WONDERFUL! I love antlers and any other nature item at this time of year!

BIGGEST HUGS TO YOU, mijn vriendin! Anita

Elsina zei

Bianca gefeliciteerd! Je (web)winkel ziet er prachtig uit! Een hele goede week gewenst. hugs, Elsina

Petra zei

Allereerst prachtige banner, en over je vorige post mooie kaarten heb je uitgekozen, wel balen hoor dat ik er niet bij zit had niet uit je oproep begrepen dat je geen kaarten zocht zoals ik ze maakte. Maar ja misschien maar eens op mijn blog zette wie weet wat er dan weer gebeurt, zou ze zo graag verkopen. Verder de winnaar van je give away gefeliciteerd, en je nieuwe spullen zijn weer om van te kwijlen. Geniet nog ff van je zondag, groetjes Petra.

Blondie's Journal zei

Congratulations to Bianca! The book is a great gift!

Your shop is lovely to look through, so many beautiful treasures!

XO,
Jane

La Blomst-Living zei

Ha Ria, je hebt mooie spullen aan je webshop toegevoegd, hoor en ik weet wel zeker dat jij niet stilzit, kan gewoon niet, met een winkel en een webshop en dan ook nog bloggen...
En Bianca, gefeliciteerd met je mooie prijs. Geniet er maar van!
Liefs Linda

Elisabeth zei

Wat een mooie banner weer en een gezellige post met al die mooie spullen .Ja de Kerst komt heel voorzichtig dichterbij.Een felicitatie voor de winnares ,ze zal zeker heel blij zijn met het mooie boek.
Liefs Elisabeth

Anoniem zei

De felicitaties voor Bianca en ik wens haar heel veel sterkte!
Heb pas nog in je winkel gekeken, maar met de nieuwe spullen doe ik het nog een keer.
Veel succes!

Liefs,
Gerry

Rita zei

Congratulations to Bianca. I'm sure she is going to love Nina's book.
rita

Rozmeen zei

Gefeliciteerd Bianca met dit mooie boek en super mooie banner Ria.

Liefs,
Rozmeen

Unknown zei

Zag gelijk dat je je banner hebt veranderd. Hij is leuk geworden. Die van mij moet ook nodig veranderd worden.
Wat leuk dat Bianca heeft gewonnen. Daar komt het prachtige boek goed terecht! Van harte Bianca, ik hoop dat je er veel inspiratie uithaalt. Ria bedankt voormhet organiseren van deze mooie give away.
Ik ga ff neuzen in je webwinkel. Fijne avond nog. Groetjes, Nancy

chica zei

Parabéns pelo novo e tão lindo banner! E à Bianca que ganhou o sorteio! beijos,chica

Beehive Needleworks zei

A lovely new banner...it fits your blog perfectly! Ooooh, even more beautiful things to look at in your shoppe...tempting indeed.
Congratulations to Bianca...the book shall be a delightful treasure surely.
Wishing you a splendid week Ria!
Warmly,
Judy x

Bianca zei

Hoi lieverd, wat ontzettend blij maak je mij met het winnen van deze Give-Away. Ik kan niet wachten om het boek te gaan lezen/belijken. Volgers van Ria, bedankt voor de lieve woorden, dat doet mij erg goed.
Ik vind je banner weer prachtig, zoals altijd........
Dank je wel.
Veel liefs, Bianca xxxxx

wonen met brocante zei

Prachtige banner. Past perfect bij het seizoen! Bianca gefeliciteerd met het prachtige boek. Ik heb m zelf ook en kan er geen genoeg van krijgen. Groetjes Peggy

TexWisGirl zei

very sweet. congrats to your winner!

Home and Lifestyle zei

Het mooie boek komt bij Bianca heel goed terecht, ze kan wel een verzetje gebruiken. Mijn hartelijke felicitaties dus voor haar, dat ze er maar vaak in mag kijken. Je banner is mooi Ria, het past goed bij je.

Ik wens je een hele fijne week! Lieve groet, Ingrid

lien zei

Een mooie nieuwe header Ria! Liefs!

Anita zei

Wát een mooie banner Ria en en wat een prachtige spulletjes heb je hier vastgelegd. Ik ga straks even een kijkje nemen in de webwinkel.

Van harte gefeliciteerd Bianca met het winnen van dit prachtige boek. Héérlijk op de bank onder een plaid lekker bladeren en inspiratie op doen. Veel plezier ermee !!!
Een hele fijne avond. Groetjezz lfs mij

What's in a day zei

Je banner heb je heel mooi veranderd Ria, lekker sober en stoer...
Wat zal Bianca blij zijn, even een hart onder de riem dat heeft ze nu echt nodig..kan ze lekker genieten in je mooie boek.
Je Appletree collectie is heel erg leuk!!!


Fijne week meis,
Lieve groet,
♥Eefie

Anoniem zei

bedankt voor het geven van deze give away ria, en natuurlijk bianca van harte gefeliessss hoor
je banner is prachtig met hop

lieve groet jenneke

Geli zei

Hello Ria! What a beautiful new banner! Best wishes, Geli

Petra zei

Zo te lezen is je givaway weer heel goed terecht gekomen, da's mooi!
Je nieuwe banner trouwens ook, helemaal jij!

Hele fijne week!
XO Petra

little sweet things zei

Bianca van harte gefeliciteerd met het winnen van dit prachtige boek!

Ria ik heb je webwinkel even vluchtig door gekeken en ik/we (mijn man keek mee) zagen weer veel mooie dingen bij je, als ik van de week iets meer rust in mijn bips heb dan ga even op mijn gemak bij je rond wandelen.

Fijne avond en liefs, Sas

Betty Manousos zei

hello dear ria,
congratulations to bianca.


i so love your beautiful shop!

big hugs
xoxo

Mayflower zei

Wat leuk dat jij het mooie boek heb gewonnen Bianca, van harte en veel leesplezier.
Ria wat heb je een mooie nieuwe Header, helemaal in de sfeer van nu.
Fijne week en liefs, Mea

Judith zei

Allereerste wil ik Bianca feliciteren met het winnen van de Give Away!

Wat een mooie banner heb je gemaakt, ik vond het toen zo lastig dat ik al heeeeel lang dezelfde banner heb. En nu zit ik weer met een maximaal aantal gedownloade foto's... Het valt niet altijd mee dat bloggen haha

Maar jouw banner is een succes!
Fijne avond X

Magia da Inês zei

¸.•°✿⊱╮
°✿ Olá, amiga!

Bom domingo!
Boa semana!
Beijinhos do Brasil.°✿
♫•*¨*•.¸¸✿✿¸¸.•*¨*•♫

Draffin Bears zei

Hi Ria,

Love the new look to your blog header.
Bianca will be happy to win the book.
Have a happy week

hugs
Carolyn

Liefde voor kransen ♡ zei

Wauw mooie spulletjes allemaal! En je banner is ook erg mooi! Bianca van harte met je boek. Liefs Lindy

paola zei

Hi dear! The new banner is fantastic! And congratulations to Bianca ;)
A big hug
paola

Loraine Living zei

Mooie nieuwe banner ... mooi met het gewei. Gefeliciteerd Bianca met het prachtige boek... lief van je Ria

Ik was vrijdag nog wel even in de winkel, las later je berichtje ;(
Ik zie je vast nog deze maand.
Lieve groet Diana

hokje zei

Wat zal Bianca blij worden van dit prachtige boek; veel plezier ermee en Ria natuurlijk bedankt voor het mee mogen doen! Je banner ziet er prachtig uit en wat heb je veel mooie kaarten mogen ontvangen.

Lieve groet, Miranda

Unknown zei

Allemaal mooie inspirerende dingen op jou blog vandaag! Mooi! Apletree is leuk, ik ken het al jaren en het blijft mooi! Fijne avond! Jacqueline

Room Seventeen zei

Leuk je nieuwe banner!

Willy zei

Mooie nieuwe header, maar ik was ook nog niet uitgekeken op je oude header.
Ik wens Bianca veel plezier met het boek.
Fijne week, lieve groet

Unknown zei

Your new banner looks so pretty. And it looks like you have added lots of pretties to your shop..

Congrats to the lucky winner.

Hugs~

Trädgårds/Hage-intresserad zei

Hej, så fina bilder du har i din blogg!
Ha en fin dag!

Catherine zei

I like your new banner and I love Christmas magazines!
xo Catherine

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Beste Ria,
Fijn voor Bianca!
Je header met de hop is erg mooi!
Jullie zijn druk bezig maar goed, de tijd voor cadeautjes is ook aangebroken en de tijd voor gezelligheid.
Liefs,
Mariette

Heaven's Walk zei

Congratulations to the winner, Ria! I won Nina's book this summer and it's just beautiful!!! The treasures in your shop are so charming and I'll bet that they will sell very well. :)

Thank you for stopping by and leaving your sweet compliment, my friend! It's always such a blessing to hear from you! :)

xoxo laurie

koralee zei

Congratulations to the winners...this book looks super nice. Have a great week my friend.

MARIANNE zei

Mooi je nieuwe banner...past ook mooi bij het het seizoen hé!
Fijn ook dat je Give Away zo goed is terecht gekomen...Gefeliciteerd hoor Bianca!
Fijn ook weer allemaal nieuwe dingen erbij in de (web)winkel...nee jullie zitten zeker niet stil...ha,ha!

Een fijne maandag en groetjes!
Marianne.

Pierelantijntjes zei

Bianca gefeliciteerd!
Wat een mooie dingen heb je weer in de winkel Ria. Die borden met tekst zijn geweldig!
fijne week, liefs Ester

Yvonne zei

Prachtige banner Ria !
en wat een lieve opsteker voor Bianca, zeker als ze het nu moeilijk heeft, dan is zo'n lief cadeau een welkome verrassing!

Dank voor je lieve berichtje op de blog, ik blijf wel op pinterest hoor, en ik hoop wel af en toe te reageren ok
liefs Yvon

Catherine zei

Nice new header Ria and I love the new bro ante items on your shop.

Juud zei

Oh jouw engeltjes zijn zoo leuk!!!!!! wat een mooie spulletjes weer...en nu even in je webshop speuren voor ik de kleine man van school haal

Hannekie(Sisterly) zei

mooie header hoor..en het boek daar krijg ik nog lang geen genoeg van...het is echt prachtig hoor
liefs hannie

Eli crea shabby zei

Comgratulation to Bianca...!!
The new banner is beautiful..
by by Elisa

Annelies zei

Mooie banner Ria!!! Mooi gedaan!
(en idd...ook manlief is gaaf en stoer net als de tafel..hihi..)
liefs, Annelies

Jacqueline zei

Ria, everything is so beautiful. You have such lovey things. Wouldn't it be fun to come and see them in person! Have a wonderful week.
Jacqueline

Fågel Blå zei

Åhhhh so many nice things!!!!
Whish you a nice week
Kathrine

Con encanto - Ana zei

Hi Ria, love those little angels. Kisses, Ana
thanks for visiting me. You always make me smile.

Sylvia zei

Mooie nieuwe banner, Ria, en prachtige spulletjes weer !
Fijne avond,
Sylvia

Monica zei

Ria, you're so sweet! She's 9 1/2 years old. When you have the chance, can you email me back?
xoxo

Elna zei

What a nice banner and congratulations to the happy winner. Have a nice evening.

Hugs

Unknown zei

Eerst eens Bianca feliciteren met het winnen van het boek! En je nieuwe banner is erg mooi!
Nog een fijne avond wenst je,
Nicole

Fia zei

Ha Ria.....een prachtige banner heb je die zelf gemaakt???
Wat staan er weer schitterende spullen hier ook in je winkel...ik wens je een goeie verkoop..

hart,gr Fia

Madelief zei

Lieve Ria,

Felicitaties voor Bianca! Leuk dat zij in de prijzen is gevallen. Het boek ziet er prachtig uit.

Ik wens jou een fijne week toe.

Liefs van Madelief x

Esmee Styling zei

leuk je banner!
Die schilderijen zijn gaaf hé van appletree.
Vind de Engelse het leukste, mijn oom neemt hem in zijn koffer naar de andere kant van de wereld voor familie. Hopelijk gaat het doek het overleven.

Lieve groet,
Esmeralda

Krek wak wou zei

Wat een prachtige banner, Ria! Prachtige spullen....vooral het Mariabeeld vind ik super!
Fijne avond en liefs van Nicole

Josephine zei

Je nieuwe header is SUPER Ria, en Bianca, van harte met het winnen van deze mooie Give- Away.

Je hebt weer veel nieuwe mooie spulletjes in de webshop Ria, helemaal TOP!!!

Liefs,
Josephine

Louis Althues zei

Het is weer erg sfeervol Ria, maar ja wat wil je ook als zo`n kanjer een blog maakt. Groeten van mij

basichus zei

Hhaahah.. jij bent ook altijd een bezig bijtje, je was het artikel vanzelf wel een keer tegengekomen: Hoop dat alles met jullie&demeiden goed gaat, dikke knuffel van een zweedsebezigbijtje :)

Kram

saskia zei

gefeliciteerd bianca met deze mooie give away .

mooie banner weer ria .
en leuke spullen in de shop .

nog een fijne dag grtjs saskia

Christine zei

Beste Ria ,
geweldig is de nieuwe banner ♥
Bianca ---- gefeliciteerd !
De volgende keer kom ik bij je langs !!!!
Have a nice evening darling ,
hughs ,
Christine

Marcela Gmd zei

Congrats to your winner!!! this book looks super nice!
Have a good week, Ria!

Besos, desde España, Marcela♥

Fågel Blå zei

Lovely things!!!!
I like it all!
I whish you a nice week
Hugs Kathrine

Martina zei

Congrats to the happy winner! And love to you Ria, thank you for being such a good friend!

Angelsdoor * Penny zei


Dear Ria,
What a beautiful post! Congratulations to Bianca, and I LOVE, LOVE your banner.
Thank you so much for your kind words..I always enjoy your visits.
Love,
Penny

Martine zei

Hoi Ria, Ik zie dat je morgen naar de potstal gaat. Leuk, misschien zie ik je nog , ik ga morgen ( ochtend) ook.

groetjes, Martine

Anna zei

I miei complimenti a Bianca, sarà felice di ricevere un premio così bello!
Ora vado a farmi un giretto nel tuo shop, immagino già le meraviglie!
Un caro abbraccio♥
Anna

Red Rose Alley zei

Oh, Mother Mary, I love her so much. The little angels are very sweet. I like to see all the goodies in your shop.
~Sheri at Red Rose Alley

Catharina Maria zei

Bianca, van harte gefeliciteerd .
Altijd leuk om iets te winnen .
Ria , het ziet er weer allemaal fantastisch uit op je blog .
Liefs ♥RINI♥

Anoniem zei

WOW GREAT POST:)
Your blog is so wonderful ..do you have twitter or FB??

If you want some cute swedish decor inspiration...check out my blog:)

Have a great week dear

LOVE Maria at inredningsvis.se
(sweden)