dinsdag 18 september 2012

Op de goede weg.....On the right way.....



Ik heb beloofd steeds wat van de winkel te laten zien.......

I promise to show you how our shop is looking now.......


Alles moet nog wel op zijn plek gezet worden......

Everything should still be put in place......



Ik zie nog zoveel dingen die moeten gebeuren.....wie heeft die rode potjes daar neergezet ???...boven op de mooie groene kast ....dat is vast een klant geweest.....o nee !!

So many things must be done......who have placed those ugly little pots right on the green cabinet ???.....that must be a customer...o my......!!


Maar het begin is er.....But it's a start......



Er moet nog worden geschilderd,...en zoveel meer......maar de vloer is bijna af !!.....we hebben mooie nieuwe tafels....

Their stil needs lot of painting....and much more,,,,,but the floor is almost finished !!..we have wonderful new tables......

Klik hier...Click here....

Ook ben ik vanaf nu op Pinterest te vinden ...zo leuk !!!!

You can also find me on Pinterest.....so nice !!..


O ja en we hebben nog een vraagje......we willen heel graag leuke kaarten gaan verkopen in de winkel.... en willen vragen als jij die maakt...in een beetje landelijke ....bloemrijke.....brocante stijl......je een voorbeeld van je kaart wil sturen naar onze winkel......met de prijs etc....en wieweeet gaan wij die wel verkopen als de keuze op jouw kaart valt........leuk toch ???


O yes we will ask you someting....we like to sell selfmade cards in our shop.....so if you are the one who make nice rural....flowery....flea...looking styl cards.....please send a example to our shop...with price etc.....and who knows we choose your card to sell in our shop....nice isn't ???

Stuur je kaart naar  Please send your card to :.......

Bonhof bloemen  Raadhuisstraat 48 3603 AW Maarssen
tav : Ria


Liefs ...xxx....Love ...xxx..



123 opmerkingen:

Anne zei

It looks fabulous! Have a good week:)
~Anne

TexWisGirl zei

good for you!

La Table De Nana zei

I LOVE you shop:) I would so enjoy browsing it..and filling a basket..:)
My best friend..growing up..was Dutch:) Gwendolyn..

Catherine zei

Your shop is looking beautiful Ria! Very nice!
xo Catherine

koralee zei

I really really can't wait to visit you!!! xoxo

~Lavender Dreamer~ zei

It looks wonderful! We are all trying to see up close and wish we were there to shop! Hugs!

Leslie zei

Wow!!! The shop looks amazing!! I see so many pretty things!
Have fun and happy selling!

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Dearest Ria,

No doubt you both are on the right track! You have done a lot since we visited your shop. The floor looks really nice. The rest will be easy after that is done.
Sorry but I don't make country style floral cards... But for sure, somebody will fill you in on that!
Hugs,
Mariette

Sarah B zei

Your store looks absoluetly beautiful Ria. I see lots of very pretty things I would like to bring home with me!
x

Kate zei

Hello Ria dear

Love love the beauty in all of your photos. Hope that you are well my friend. Lot of love

Kate
xo

Anoniem zei

Het ziet er inderdaad prachtig uit :-).
Ik maak wel kaarten alleen zijn deze digitaal :-) en die kan ik in verschillende genre's maken, die kun je ook af laten drukken in verschillende oplages, maar ik weet niet of dat is wat je bedoeld.

lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

ik zoek je op op pinterest

Valentina zei

Ria your shop is so nice I like everything! Great idea for the cards...
Have a nice day
Vale

Servies en Brocante zei

Wow nooit geweten dat jullie winkel zooo groot is! Super wat een ruimte
Groetjess

Christine zei

Goedemorgen Ria ,
wat onzettend leuk is je winkel, all deze heerlijke spullen ♥
Graag meer van deze foto`s .
I like the idea from you to sell selfmade cards from .
Ik wens ke een fijne dag .
Groetjes ,
Christine

Unknown zei

Oh wat heerlijk om een eigen winkel te hebben en nog wel zo'n mooie. Kan ook niet anders je blog ziet er ook helemaal toppie uit! Vervelen hoef jij je dus nooit. En wat die kaarten betreft ga je iemand heel blij maken. liefs van Petra

marion anderson zei

nou wat een ruimte om lekker te kneuteren, dan zal je de hondjes wel meenemen he? , geniet ervan , liefs marion

Dieneke zei

Mooie winkel. Precies waar ik van hou en waar ik tijden kan blijven hangen...
Echt genieten van die mooie foto's
en die rode potjes...ach joh, niet alles kan perfect zijn.

Louis Althues zei

Oeps Wat mooi en fris is de winkel geworden al is het nog niet helemaal af. Ik kom gauw kijken hoor.
Groeten, Louis

natuurlijk groen en doen zei

Wat een werk hebben jullie al verzet.
Het resultaat mag er zijn

fijne dag
groetjes Bep

Home and Lifestyle zei

Wat leuk om weer eens een blik in je winkel te werpen, de plek waar jij toch heel veel uurtjes doorbrengt! Ik ben benieuwd welke veranderingen je nog gaat doorvoeren.

Voor kaarten kun je uiteraard bij mij terecht ;)!

Een fijne dag Ria! Liefs, Ingrid

Ingrid zei

Wat mooi daar allemaal bij je Ria,ik kom uit Belgie dus wel wat ver om je eens een bezoekje te komen brengen hé??...ik zou zeker wat vinden tussen al die mooie dingen......liefs

Ingrid zei

Ps!!ik heb mijn quote van mijn Weedpost moeten veranderen Ria want er stond een foutje in....

Jane and Lance Hattatt zei

Hello Ria:
Your store looks simply wonderful and very inviting. It is exactly the kind of place in which we should love to spend time and we are certain that we should be tempted in many different directions.

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Het ziet er allemaal super uit en wat een leuke spullen allemaal!

De foto met alle rieten manden vind ik prachtig.

Ria, het ziet er geweldig uit en ik ben benieuwd wat voor mooie kaarten er ingestuurd gaan worden.

Een hele fijne dag en lieve groet,

Loes


Tanja zei

Jeetje Ria, wat mooi ziet het er uit, het wordt toch echt tijd dat ik een keer bij je langkom.

Ik vind de sfeertje heel mooi en ben benieuwd wat er nog meer gaat gebeuren, dus lekker veel foto's maken, anders kom ik gewoon een keertje foto's bij je maken ;-)

Liefs
Tanja


Mirjam zei

Hallo Ria,
O wat ziet het er mooi uit. Dit wordt vast een knaller, zo leuk en uitnodigend. Ik hoop voor je dat je een geweldig mooi tijd zult krijgen met deze prachtige winkel.
Ik wens je vandaag een mooie dag, ondanks de regen...
Lieve groet,
Mirjam

Facts and Fairytales zei

Wat zie de winkel er schitterend uit Ria!! Enne ik zal me eens over wat kaartjes buigen ;-)

lieve groet
Brigitta

Alle mooie dingen zei

ik heb het IRL mogen bewonderen en het ziet er heel gezellig uit... meer ruimte en lekker overzichtelijk....
en natuurlijk heel gezellig zo even weer met jullie gekletst te hebben en de kleine hebben mogen bewonderen...
groetjes
Anita
http://www.alle-mooie-dingen.blogspot.nl/

Agnes zei

Wat een leuke winkel Ria, zou daar heerlijk kunnen rondstruinen. Jammer dat het niet in de buurt is.
Lieve groet,
Agnes

Ps. Ga je ook volgen op pinterest hoor. Leuk!

Huize Kip Kakel zei

Leuk een virtueel kijkje in je winkel, wie weet kom ik echt een keer langs, want die sfeer bevalt me wel :)
Prachtig!
Groetjes Hannie

sylvia zei

Hi Ria.
So beautiful shop. I will buy every thing.
Have a Lovely day my friend.
Love from sylvia

Juliëtte zei

Wat een prachtige winkel hebben jullie!
Mooi hoor!
Zou daar graag eens rond willen snuffelen.

Veel liefs, Juliëtte

Huys 50 zei

Whoww wat een grote winkel !! en mooi..
En voor mooie kaarten moet je toch bij Tjits (In the Rosery) zijn hé,die maakt ze zooo mooi.

Groetjesss
Dicky Marie

Judith zei

Dit belooft veel goeds! Succes nog.

Groetjes X

Bianca zei

WOW.....de winkel ziet er prachtig uit. Door de lichte vloer lijkt de winkel nog groter.....we komen gauw een keertje kijken hoor !!!!
Tja...die rode vaasjes kunnen echt niet hoor......hahaha.....klanten zucht !!!! Leuk idee voor die kaarten. Mag ik ook mee doen...hihihi ?
Veel liefs van ons xxxxxx

Unknown zei

jullie gaan als een trein!!! Dat ziet er heel mooi uit! wat een plezier zullen ervan hebben! Go people GO!

X

Esmee Styling zei

ziet er erg sfeervol uit hoor!
groet,
Esmeralda

Anoniem zei

Wat een mooie grote winkel hebben jullie! En wat een gezellig sfeer.
Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als het helemaal klaar en ingericht is.
Succes!

Lieve groet,
Gerry

Hannekie(Sisterly) zei

hoi ria,,,de winkel ziet er echt prachtig uit hoor..wat een heerlijke sfeer...morgen een dagje vrij dus dan mail ik je ff ...
liefs hannie

Elna zei

I think your shop look great and so many nice things you've got there. Have a nice day.

Hugs

Castles Crowns and Cottages zei

Oh Ria!!!! I LOVE YOUR SHOP! Dear one, you are just a sweet friend. I love that you give others the chance to sell their art in your shop. I wonder if you would ever be interested in selling my cards? Anita

Anoniem zei

Ja hoor.. Maak het nog moeilijker om een smoes te vinden om niet eens naar je af te reizen.. ;o)

Wat een leuk idee van de kaarten! Ik zal er eens over denken. Of zit je stiekem om post verlegen? Haha!

Bloemerig Bloemen Blog / Marieke Nolsen zei

Dag ria,

Je winkel ziet er erg mooi uit, leuke post, goed idee van die kaarten, succes.

Groet,

Marieke.

lien zei

Wat een mooie winkel Ria en groot! Had ik niet gedacht! Ik zou graag eens willen rondsnuffelen :)

lia zei

Je hebt een grote winkel zeg.
En dat pinterest ga ik maar niet aan beginnne. Want dan kom ik helemaal niet meer achter die pc vandaan.

Liefs Lia

Unknown zei

Dat ziet er aantrekkelijk uit, ik wil zo wel langskomen...beetje te ver maar zo kan ik meegenieten! Fijne dag en je maakt er vast wat moois van! Groeten, Jacqueline

Elly's kleine idylle zei

Mooi hoor Ria, het zier echt prachtig uit ..Maar wat groot zeg, mooie ruime loopruimtes er tussen en ook mooi met verschillende stijlen in een groep bij elkaar neergezet, ik zie toch wel hele mooi spulletjes daar bij jou voorbij komen....Als ik eens in de buurt ben ga ik zeker hier even bij jou langs hoor....
Leuk dat jij ook op pinterest zit..ik niet, maar het lijkt mij wel heel leuk om zo je eigen moodboard te maken, ik heb al even bij jou gekeken en het ziet er echt prachtig uit.en ja ik maak geen kaarten dus jammer ik kan niet meedingen, maar het lijkt mij wel een hele eer om in zo'n mooie winkel je eigen kaarten te zien hangen...een leuk idee voor de dames toch !! ....Ik heb wel al foto's geleverd van mijn blog voor een kalender en dat vond ik ook zo leuk.
Lieve Ria ik wens je nog een hele fijne dag en veel lieve groetjes.......elly.

Martina zei

Looks GREAT Ria, congrats! Would love to visit and stroll around in your shop! Have a fantastic day, liefs! xx

MARIANNE zei

Zo te zien zeker een grote, en hele mooie ruimte, de vloer ziet er puik uit, en mooie fafels ook...ben heel benieuwd als alles straks allemaal, op zijn plek staat, hoe het er dan uit zal zien! hopelijk laat je het eind resultaat nog even aan ons zien!

Succes verder met klussen nog!Groetjes Marianne.

Esther zei

Het ziet er al vast geweldig leuk uit !
Heel veel succes gewenst !
Liefs Esther

Riet zei

Ohhh Ria,wat ziet het er schitterend uit.
Zeer gezellig en sfeervol.

Liefs knuf Riet.x

Unknown zei

What a beautiful shop. I just love all your photos. So pretty.

Hugs~

What's in a day zei

Het lijkt me zo heerlijk om daar te mogen werken Ria, wat zul jij genieten van de sfeer, de veranderingen die je aanbrengt, gewoon het ontstaan van je eigen sfeer....
Hemmes en jij mogen trots zijn!!!!!


Een lieve groet,
♥Eefie

Anoniem zei

Zozo hard gewerkt hoor,nu even foto`s laten zien als het echt af is whahahah,nee hoor grapje,ow ik kan mooie kaarten maken,nou die verkoop je er dan maar bij haha,fijne avond jullie 2tjes,lieve groetjes van ons,xx

Homemade Home zei

Wat een mooie winkel Ria, veel werk maar wel ontzettend leuk werk.
Ben benieuwd als je helemaal klaar bent!!
Fijne avond lieve groet Nelly

Saskia zei

Dat ziet er al mooi uit. In November zijn we een weekje in Rhenen. Volgens mij is dat niet ze ver bij jullie vandaan, misschien dat we dan wel even langs komen in de winkel.
Groetjes Saskia

Sylvia zei

Wat ziet de winkel er prachtig uit, Ria, daar zou ik wel eens willen rondkijken, als ik ooit in de buurt ben ...
Fijne week,
Sylvia

Beehive Needleworks zei

Your shoppe is LOVELY Ria! Now only if only you were located just down the lane...
Wishing you a fabulous week!
Warmly,
Judy

Petra zei

Jeetje nog niet klaar het ziet er toch fantastisch uit meid, maar ja als je er zelf in werkt zie je altijd nog puntjes die anders kunnen. En wat die kaarten betreft ik maak ook kaarten ik ga je dan ook zeker wat toesturen het zou me helemaal te gek lijken zeg, mijn kaarten in jou mooie winkel. Ik ga aan de slag en je hoort spoedig van mij. Een hele fijne avond, lieve groetjes Petra.

lavendel mio zei

What a lovely shop!
There is much I like:)
Have a great week!
Hugs Hanne

The things I like to do zei

Jullie hebben hard gewerkt!En die rode potjes die nemen we voor lief.Ziet er gelikt uit.

Ik hoop dat je een geschikte kandidaat kunt vinden voor je kaartenverkoop.

Shabby soul zei

Fabulous my darling!
Good luck!
xoxo
Silvia

Geli zei

Your shop is very very beautiful. Good luck! Have a nice evening, Geli

Sarah @ Modern Country Style zei

So. Much. Loveliness..... ;-)

I must get going on Pinterest. I can see there's a whole world waiting for me!!

Sarahx

Gerreke zei

Wat heb je toch altijd bereleuke ideeën! Die kaarten wat leuk! Ik doe niet mee hoger, want ik ben beslist niet crea, maar ik kijk het graag bij een ander af ... ehh bij jou dus onder andere!

Susan EvelynAndRose zei

Such a beautiful store Ria! It all looks wonderful.

Josephine zei

Wat hebben jullie toch een zalige winkel Ria, het ziet er fantastisch uit, behalve dan die twee rode potjes, hahahaha.

De vloer ziet er schitterend uit!!!

Veel liefs Pinterest Girl

XXX
Josephine

Draffin Bears zei

Hi Ria,

Your shop looks wonderful and would so love to be able to visit it.

Happy week
Hugs
Carolyn

Marjon zei

Wat een gezellige winkel Ria en je gaat nu een fijne tijd tegemoet met de herfst en winter accessoires, lijkt me heerlijk....succes...liefs Marjon

Room Seventeen zei

Wat heerlijk veel ruimte!

Unknown zei

Beautiful shop
Have anice evening
xoxo
Mari

Thuis bij Tjits zei

jullie zijn zeker op de goede weg, ziet er heel uitnodigend uit Ria!! ik hoop toch echt eens bij jullie binnen te komen vallen, lijkt me erg leuk:)
en die kaarten.. ja dat lijkt me ook superleuk!! heb je al eens gekeken in mijn webshop inderosery.nl of op mijn kaartenblog inderosery.blogpspot.com? en ik ben weer met nieuwe kaarten bezig, dus wie weet!

liefs, Tjits

Marcela Gmd zei

Wonderful shop, Ria!!!
Have a good week!

Besos, desde España, Marcela♥

Con encanto - Ana zei

Very nice. I would like to visit you... Happy week Ria, kisses, Ana

Con encanto - Ana zei

Very nice. I would like to visit you... Happy week Ria, kisses, Ana

Loraine Living zei

Wat ruim ... leuk om even binnen te kijken en ik kom zeker langs!
De kaarten verkoop lijkt me een leuk idee! Voor mij zijn de kaarten maken van de blog foto's een hobby maar niet professioneel, maar er zijn vast dames die je kunt verblijden met dit aanbod.
Succes nog even met de klus, nog een fijne week!
Lieve groet Diana

bleudelavandou zei

Heerlijk zo'n eigen winkel...een droom van mij...

Veel succes ermee!!

Liefs
Marieke

Pearl zei

Ria I had no idea your store was this large?! It's very beautiful inside. To pull back the camera is to really see! I love all the stuff in your store it has something for everyone. Have fun and sell lots! Hugs, Pearl

Cindy zei

I would love a chance to visit your lovely shop. Everything looks so nice and neat and wonderful!
Hugs, Cindy

Fågel Blå zei

Hello Ria!
What a wonderful sdhop so many nice things!
whish you a nice week
Kathrine

Simple Home zei

I'm sure your shop will do wonderfully. You have some beautiful items :)
Blessings,
Marcia

Sjonke's Kronkels zei

Helemaal geweldig Ria. Prachtige wnkel. Lijkt me heerlijk om in te werken omringd door al die mooie spullen.
Groetjes,
Marion

Linda zei

Tjee wat een ruimte zeg !! Had niet verwacht dat het zo groot zo zijn.Daar kan je wel heerlijk even rond neuzen. Je winkel ziet er prachtig uit.

Fijne dag nog.
Lieve groeten, Linda

Fleurette zei

Hello my dear Ria,Thank you for the nice comment!!!
Beautiful shop!!!!
Have a very nice days! Hugs
Fleurette

Hannekie(Sisterly) zei

hoi ria

ben je email adres kwijt......kan je mij even mailen
sisterly@zonnet.nl
liefs hannie

La Maison zei

Jullie hebben hard gewerkt, mooi die nieuwe tafels.
En wat heb je veel foto's op pinterest,jij zit niet stil dat zie ik wel.
Liefs
Hermine

Liefde voor kransen ♡ zei

Wat een prachtige winkel Ria! En zo groot! Wat een enorme klus om de vloer te doen, maar het resultaat is prachtig! Als ik in de buurt ben kom ik zeker een keer kijken! Liefs Lindy

MODERN COUNTRY zei

Looks already great Ria ! Nice and rustic. You have a lovely collection of baskets, look beautiful among the plants and wreaths.


~ Aina ~

All Seasons zei

Wat hebben jullie toch een prachtige winkel, Ria. Het is zeker een heel werk eer je alles heb zoals je graag zou willen hebben. Maar dan is het wel voor een hele tijd in orde.

Tja over de kaarten, Ria...je weet me te vinden. Ik had jullie hierover al een mail gestuurd.

Ik wens je een mooie dag
Lieve groet,
Patricia

hokje zei

Dat gaat mooi worden! Het ziet er allemaal al erg sfeervol uit; succes met het vervolg. Er komen vast mooie kaarten binnen, want ik zie soms hele mooie exemplaren voorbij komen in blogland...

Fijne dag. Liefs, Miranda

Pauline zei

Wat een gezellige winkel Ria. Het harde werken wordt zo wel beloond; wat is het mooi. En nu zeg je dat dit alleen maar het begin is.....
Jammer dat ik niet in de buurt woon.
Liefs, Pauline

Lydia zei

Hoi Ria,
Wat een ruimte, het is leuk om wat meer een totaal overzichtje te zien. Jammer dat het niet in de buurt is!
Leuk idee over de kaarten! Ik zal je een paar voorbeeldjes van onze kaarten opsturen. Je kunt alle kaarten digitaal bekijken op onze website, maar in het echt even zien is natuurlijk ook leuk.
Groetjes en heel veel succes!
Lydia

www.lylicards.blogspot.com
www.lylicards.nl

Fascino in Rosa zei

Tanti auguri per il negozio, sono sicura che sarà veramente carino, un abbraccio, Fulvia.

Anoniem zei

Goed zo,

Schiet lekker op.

De laatste loodjes wegen het zwaarst.

Groetjes Pieternel

Bij Guusje Thuis zei

Ik verwacht binnenkort weer regelmatig richting A'dam af te reizen. Misschien toch eens zo plannen dat ik een tussenstop kan maken door de afslag te nemen richting Bonhof ... wat een grote winkel; geweldig sfeertje!

Huis, Tuin en Quilt zei

Je bent nog niet eens klaar en het ziet er nu al prachtig uit!!! Ben nu al benieuwd naar het eindresultaat!!!

Kus, Susan.

flowersandhome zei

Dat ziet er fantastisch uit Ria!!!! Ik hoop er echt ooit eens langs te komen. Een heerlijke winkel! Moest wel even lachen met de rode potjes, haha, zo herkenbaar en ik heb helemaal geen winkel... klanten die alles wat door elkaar halen in je zo mooi geordende winkel, ik zie je al hoofdschuddend bezig alles weer mooi te zetten ;-) Neen, ik ben zelf niet zo'n klant, vind het zelfs vreselijk hoe sommige mensen zomaar alles wat zo mooi geschikt staat, op zijn kop zetten in eender welke winkel, haha, dat zou wat geven mocht ik een winkel hebben, denk dat ik nooit meer tot rust kom ;-)
Groetjes en veel succes!
Marian

MODERN COUNTRY zei

Hi Ria, of course you may borrow a picture from my blog :)

Kisses to you blogfriend ~ Aina

Red Rose Alley zei

Ria,
Your shop is coming along nicely. You have many lovely things. That is so nice of you to sell the cards of others in your shop.
~Sheri at Red Rose Alley

ETT RÖTT MONOGRAM zei

It is a beautiful shop, god luck with it.
Hugs
AnnaMaria

Unknown zei

Lieve Ria,

Dank je wel!
Ik ben ook zo blij dat ik er weer ben, kan ik weer lekker bij je komen buurten ;-)
Prachtig wordt de winkel! Maar wat een klus he?
Nou, succes nog met de laatste loodjes en als je helemaal klaar ben kan de kerst er alweer in (jakkie wat gaat de tijd snel he?)

Lieve groet,
Monique

Teresa@1800 Farmhouse Rd zei

Oh my, I wanna come shop!!! How beautiful!

Betty Manousos zei

it looks great!
i love it:)

good for you dear!

xxx

Daniëlle zei

Ohhhh ziet er gaaf uit joh, zal toch een keer langs moeten komen, hmmm, de agenda maar eens bekijken van november! Mooie dag, liefs, Daniëlle

Marcela Gmd zei

You have an award for you in my blog!!!
Hope you like...
Have a wonderful weekend!

Besos, desde España, Marcela♥

john zei

wow your store looks so lovely ! too many nice things ! Gail x

Juule zei

Hej Ria, wat is de winkel heerlijk opgeruimd. Mooi hoor.. Geniet er maar van..en van jullie weekend uiteraard.
xxx

Juud zei

dat ziet er super uit al!!!!!wat een mooie spulletjes...oh wat leuk die kaarten.....wat een leuk idee...Fijn weekend!!!!!

Anna zei

Meraviglioso Ria...semplicemente meraviglioso il tuo negozio!!!!
Un abbraccio grande
Anna

Magia da Inês zei

º°♫♪º°
A loja já está encantadora.
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil
♫♪♪¸.•°`❤彡

House of Seasons zei

Ha Ria,
ik zie dat jullie ook al aan het verven zijn in de winkel.....
zit het in de lucht???
Door al het geklus heb ik het zo druk gehad, dat ik helemaal niet meer uptodate ben met alle bloggen, dus afentoe even snel weer bijlezen, nu dus bij jou!
Wordt mooi zeg!Maar wat een klus he, ik doe ook steeds tussendoor een stuk, pffffffft
Sterkte en ik ben benieuwd hoe het
eindresultaat wordt!
Liefs
Lia

Cassie zei

Such a lovely shop you have!! I so wish that I could visit. Have a fabulous weekend.

x, Cassie

Mimi zei

HI RIA!!
your shop looks amazing!I would love to pop in and browse and shop and talk with you...would that be so fun???
I hope for you a very successful shop for many customers coming your way!!
hugs,
jamie--mimi

Anette Willemine zei

Your shop looks fab! ;o)


AW

Le Style zei

Super sfeervol en groot zeg!
Succes verder .....

Fijne zondag!!

Liefs van mij

lia zei

Volgens mij heb ik Joep al eerder op Pinterest gezien. Maar jij mag hem wel even lenen hoor...

Fijne zondag,
Liefs Lia

Anoniem zei

Ciao Ria sono tornata a trovarti...il tuo blog è sempre bello e trovo sempre delle immagini meravigliose..... Sono felice di sapere che anche tu sei su Pinterest, ti seguo anche lì con gioia! a presto ti abbraccio forte Sara

Vintage Home zei

wow your weekend sounds fabulous...I can't imagine how beautiful the river looked! Thanks for dropping by ..seems you have lots of good news...a new babe..grandchild...& the opening of your new store!
Oh how I wish I love d near you!
Our daughter was in Europe this summer but not near you!

Castles Crowns and Cottages zei

Blessed Ria!!!!!!!!

YOU ARE A CHARM, A REAL FRIEND and you know, I just adore my Dutch friends....you are a pearl of great price and I so want to go to the Netherlands one day to just hug you, Francis, THE DUTCHESS....ALL OF YOU! Thank you for coming to visit!! Anita

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

super mooi word je winkel zeg een heerlijk sfeertje ... en wat een leuke deurklopper heb je gewonnen dat is nog eens een leuke prijs zou zeker mooi staan op je deur wij hebben er ook 1 een anker tja wat wil je he harlingen boten dan kom je uit op een anker hahahaha ....leuke vraag over die kaartenlijn heb er wel eens aan gedacht dat te gaan doen maar nog niet echt in verdiept weet dat er al enkele bloggers een kaartenlijn hebben .... in iedergeval ben benieuwd wat er uit gaat rollen ...ben gek op landelijk hhahaha voor geboren als ik bij iemand komt gooi ik nog net niet aardappelen naar binnen hihihi fijne week lieve groet rosita

Eli crea shabby zei

Very very beautiful!!!
Elisa

Bring Pretty Back zei

WOW!! Pretty!!
Kristin

Brandi zei

Your shop looks gorgeous. Wish I lived closer so I could stop in for a visit.